I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 16, 2009


On sunday, wangan drift met up for a gathering yg keberapa inda ku ingat lagi...in conjunction with that, kami (blackhawk and blackdragon) plan nyuci keta dikadai.....



Blackhawk: "Chandran....kasi barasih itu tayar saja aaaaa(sambil memaraki mata arahnya)

Chandran: "Bos, Ini karita kotor Banyak baaaa"(sambil mata karap-karap)
Blackhawk: "Saya mau tayar saja barasih ba...badan kerita jangan kacau aaaa"

Chandran:(@#$%^&*+!)




Chandran: "Bos, susa Ba...itu tayar macam kasi saya pining ba...suda dua jam baa macam ini bos"(sambil mengancit mengaraskan muha)













Blackhawk: "Itu satu buah lagi chandran tida cuci ka?"(sambil melatup-latupkan leher)

Chandran: "Bukan itu macam bos...hati panas saya kalau, saya ancit lantai baaa..."

"Itu punya orang karita ucap-ucap saya baa..."

"Dia ucap saya macam Salman khan baaaa"





Gopal: "Saya nama Gopal...Saya karita cuci handal baaa"






Blackdragon: "oi....kalau mau mae tah!!!!!!"(sambil betapok dibakang kerita)

Gopal: "apa oi oiiiiii...saya nanti simbah ini air" "jangan main-main sama saya aaaaa"

"Ini Gopal....samseng kampung dusun"







Note: Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata. Tidak ada kaitan dengan yang hidup mati mahupun yang pengsan ekekekekeke.



To Be Continued.......






4 comments:

Anonymous said...

wakaka...nice drama yeeeuuuu...


BaszJDM

Anonymous said...

haha berdrama tia g!!!! nice2

-MsSilverhawk-

pala said...

ekekeke...more dramas to come...stay tuned....(sambil menggaru-garu kuris batis)

Anonymous said...

hahaa.... ada2 sja pala


-khilaf-

 

blogger templates | Make Money Online